eerste week van de vakantie - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van maaikessupercoolevetgaveblog - WaarBenJij.nu eerste week van de vakantie - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van maaikessupercoolevetgaveblog - WaarBenJij.nu

eerste week van de vakantie

Door: Maaike Koster

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2016 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo, in de eerste week van de vakantie heb ik van zondag op maandag bij een vriendin gelogeerd en de volgende dag zijn we samen in de regen naar de kermis geweest. Op dinsdag was mijn zus geslaagd en zijn we uit eten geweest. Op donderdag ben ik met het vliegtuig naar New York gevlogen hier was het slecht weer, de volgende dag ben ik naar Florida gevlogen en daar was het lekker warm en kon ik lekker zwemmen. Dus terwijl iedereen hier in Nederland in de regen zat, zat ik lekker in het zonnetje aan het zwembad. In het weekend heb ik lekker geshopt en gezwommen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kissimmee

Actief sinds 09 Mei 2016
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 694

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: