tweede week van de vakantie - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van maaikessupercoolevetgaveblog - WaarBenJij.nu tweede week van de vakantie - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van maaikessupercoolevetgaveblog - WaarBenJij.nu

tweede week van de vakantie

Door: Maaike Koster

09 Mei 2016 | Verenigde Staten, Kissimmee

Hallo mensen ben ik weer. In de tweede week van de vakantie ben ik op maandag naar Disney World geweest. Het was daar super leuk en ik ben met Winnie de Poeh en Tijgetje op de foto geweest en op het laatst kreeg ik een knuffel. Op dinsdag ben ik naar Epcot geweest en daar was het ook super leuk. Op woensdag moest ik helaas al weer terug naar Nederland, via New York ben ik terug naar Amsterdam gevlogen en kwam ik donderdag vroeg aan. Later in de middag ben ik met een vriendin naar de film geweest. Vrijdag heb ik lekker niks gedaan, en zaterdag ben ik twee keer naar de film geweest. Zondag was het Moederdag en heb ik met de hele familie gebarbecued